
Vi har haft en riktigt skön påsk! Förutom att vädret kanske inte varit det bästa. På skärtorsdagen var det storm ute och Erik for med Mummi och Öja till stugan. Det var första besöket i år. Det fanns inet så mycket snö kvar, fast isen var blank och fin fortfarande. På fredagen kom Jari och Kristin på besök. Det grillades oxfilé, Erik letade efter påskägg (och hittade en massa) och han målade även ett till mamma också!
På lördagen bar det hemöver igen, det var skoj att träffa kompisarna på gården igen. Det har flyttat två nya killar till vår trapp, William och Anthon heter dom. Söndag och måndag och var också lugna dagar hemmavid, dock började vädret bli bättre och Erik hann med en hel del cykling.
Fast inte på denna fyrhjulingen som finns här på bild, den står hos pappa i Stöde som tur är! =) Det har varit skönt med lov, Erik längtade inte tillbaka till skolan denna gång. Välbehövligt lov var det i alla fall, nu längtar vi till maj och framförallt till den 18:e, då det stundar 7-års kalas! Vi funderar på att hyra festloklen här bredvid för att få riktigt med plats för att ställa till med jordens kalas! Ett par inlines står högt på önskelistan i alla fall... suck säger jag. =)
Annars just nu: Snart börjar utomhusträningen på Kuben! Skoj!
