söndag, januari 14, 2007

Mer snö...

Hmmm... ja där fick man när man tvivlade på att snön skulle ligga kvar... Nu har det bokstavligen stormat och snön har bara vräkt ner =) Erik och Saga gick ut förra söndagen och blev nästan bortblåsta med sina stjärtlappar. Men det hindrade inte dem ändå, det snöade ju trots allt! Det blev en rolig stund ute, de byggde snöfort och annat kul en stund innan vi for på middag hos mormor då vi skulle träffa morbrors tjej Christine för första gången. Erik hade bestämt sig för att han var blyg, så det tog ett tag innan han tordes titta fram och prata med Christine. Men sen så gick det ju bra! Erik som alltid är så himla blyg... not. =) Det var en trevlig middag, hoppas det blir fler framöver!

I veckan har Erik både haft simskola och åkt skridskor på skolan. Simskolan var nu sista gången och Eriks lärare Lollo berättade att Erik hade varit jätteduktig och hade till och med crawlat i bassängen! I fredags var det äntligen dags att snöra på skridskorna på gympan och åka en sväng! Det var skoj tyckte Erik men vilopauser behövdes också. =)

Och nu när det äntligen finns snö, så har Erik fått en ny snowracer, vi ska hämta den på måndag hos mommo och Öja. Det ska bli en rolig överraskning till Erik!

Annars just nu: Hos pappa och gör en helt egen silverring!

Inga kommentarer: