onsdag, mars 28, 2007

Sportlov!

Ja då har det varit Sportlov! Jag tog ledigt torsdag/fredag från jobbet så att vi fick vara lite lediga och ha Sportlov. På torsdagen for vi till Alnö-badet, det var fullt med ungar och det fanns en superstor uppblåst "Gladiatorerna-bana" i vattnet. Det var jättekul tyckte Erik som sprang genom den flera gånger. Den avslutade med en stor rutchkana, full fart ner till vattnet. Det märktes att lite mer simträning inte skulle skada... Erik har svårt att få till benen vid grodsim. Nåja, får väl simma lite oftare och träna på det. Skön långhelg var det i alla fall och på måndagen längtade Erik till skolan igen! =)

Annars så var det fullt fart på den nya fyrhjulingen som Erik fått av pappa. En riktig fyrhjuling! Enligt egen utsago kör Erik med full gas och roligt är det! Tur att hjälmen är på! =)

Annars just nu: Semesterplanering...

Inga kommentarer: