I fredags for Erik och Saga till Mummis och Öjas stuga för att sova över där. På lördagen kom jag och Mona dit för att sola och bada lite.
Vattnet visade sig inte alls vara lika varmt som förra helgen den 9/6 då mätaren visade 22 grader och både jag och Mona kastade av oss vinterpälsarna. Nu var det bara 17 grader i vattnet så barnen fick bada istället. =) Senare tog vi en liten båttur till sandstranden mittemot. Barnen ville ro, men det var lite svårt med takten, så vi snurrade mest runt runt så mamman fick ta elmotorn och köra med den istället.
På söndagen bestämde vi oss för att åka till Kubenbadet på förmiddagen. William och Anthon följde med oss, vi packade bilen och hämtade Mona och satte oss i våra solstolar för att titta på ungarna som genast hoppade i vattnet. De klev upp korta stunder för att dricka och äta lite, annars så var det bara vattnet som gällde. Det har varit en skön helg med två soliga, sköna dagar, fast lite mer värme hade inte skadat! =)
Just nu: Väntar en fotbollsmatch mot IFK Sundvall på onsdag!
söndag, juni 17, 2007
Sköna sommardagar!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar